“Procreaţi în vacanţe, pentru viitorul naţiunii!”

0

O agenţie de turism daneză a lansat o provocare pentru cetăţenii danezi, încurajându-i să întreţină relaţii sexuale mai dese în timpul vacanţelor, cu scopul de a lupta cu rata tot mai scăzută a natalităţii înregistrată în Danemarca.

 

 

“Do it for Denmark”, aşa sună sloganul companiei Spies Rejser, care a lansat provocarea şi care promite danezilor ce pot demonstra că au conceput un copil în timpul unei vacanţe că le va oferi produse pentru copii, gratuit, timp de trei ani, plus o vacanţă de familie. Compania susţine că vrea să lupte cu natalitatea tot mai scăzută din Danemarca, prin încurajarea cetăţenilor “să se reproducă pentru ţara lor”.

Campania agenţiei de turism vine după ce, în luna februarie, un raport a arătat că rata natalităţii din Danemarca este “periculos de scăzută”: peste 20% dintre cupluri nu au copii, în ciuda intenţiei declarate de a avea măcar doi sau trei. Raportul susţine că multe cupluri aşteaptă o perioadă mai îndelungată până să aibă copii şi că asta scade numărul femeilor aflate în intervalul optim, ca vârstă, pentru ducerea la termen a unei sarcini. Specialiştii avertizează că natalitatea scăzută are, drept consecinţă, şi faptul că nu vor mai fi suficienţi tineri adulţi care să lucreze pentru a susţine sistemul de pensii.

Agenţia de turism Spies susţine, în campania sa, că 10% dintre copiii danezi sunt concepuţi în timpul vacanţelor şi că 46% dintre cupluri fac mai mult sex când sunt departe de casă (dar statisticile prezentate de agenţie nu sunt oficiale). Un specialist în terapie sexuală a declarat, la rândul său, că, în general, cuplurile au tendinţa de a face mai mult sex în vacanţe, deoarece au mai mult timp la dispoziţie şi dorinţa sexuală se accentuează. Campania agenţiei oferă şi diverse “ponturi” pentru ca femeile să rămână însărcinate (preluate din folclor sau din medicină), cum ar fi să stea întinse cel puţin un sfert de oră după actul sexual şi sfătuind bărbaţii să nu poarte chiloţi strâmţi.

Pe site-ul competiţiei sunt trecute şi oraşele considerate romantice, iar concurenţii sunt rugaţi, la înscriere, să indice şi data ultimului ciclu menstrual al persoanei de sex feminin din cuplu, astfel încât să primească indicaţii privind perioada de maximă fertilitate, când ar putea să conceapă un copil. Directorul companiei, Jan Vendelbo, susţine că totul a pornit de la ideea de a face reproducerea un joc, un amuzament, pentru danezi, oferindu-le reduceri la vacanţe de tip “city break” şi obţinând, în schimb (sau cel puţin asta e speranţa), o creştere a natalităţii şi, în timp, a populaţiei ţării. La întoarcerea din vacanţă, fiecare cuplu înscris va primi un test de sarcină. Dacă va fi pozitiv, cuplul trebuie să trimită o fotografie cu rezultatul testului, ca să demonstreze că există un copil conceput şi asta s-a întâmplat în vacanţă.

 

Sursa şi mai multe detalii: Ice News

Foto: Hotelier India

 

Puteţi citi şi:

Studiul pornografiei în şcolile publice din Danemarca, o idee susţinută de profesori şi elevi

Marea Britanie a adoptat legea care permite crearea de copii cu material genetic de la trei persoane

FOTO Portrete de tineri îndrăgostiţi


Leave A Reply

Advertisment ad adsense adlogger