Verdeaţă|October 17, 2011 11:51

FOTO Automobilele încă urăsc bicicletele

Nu credeam că lupta dintre automobile şi biciclete e atât de pe faţă; iată ultimul exemplu care ne-a lăsat mască şi replica celor aflaţi de partea bicicletei. GM a fost forţată să-şi ceară scuze şi să-şi retragă reclamele.

de Portocala Mecanică

gm giant Automobilele încă urăsc bicicletele

 

gm Russ Automobilele încă urăsc bicicletele

Via The Bird Wheel.

 

Puteţi citi şi:

Cu sau fără biciclete în Bucureşti? Între vrajbă şi coabitare

 


2 Comments

  • Fara legatura cu reclama GM, ci cu titlul articolului. Mi-ar placea foarte mult sa fie si Bucurestiul ca Amsterdam, spre exemplu. Lumea sa circule CIVILIZAT pe biciclete, sa se incurajeze mersul pe bicicleta si din ce in ce mai multi oameni sa renunte la masini. Pana atunci am sa explic de ce am scris CIVILIZAT cu caps.

    Pentru ca marea mea frustrare ca si sofer sunt biciclistii care merg pe contrasens pe straduta cu sens unic, care atunci cand au pista libera de biciclete aleg sa mearga pe mijlocul soselei, care te depasesc la stop, iti zgarie masina la semafor si apoi pleaca, care merg pe sosea, dar nu stau la semafor ci trec pe verdele de la trecerea de pietoni. Cand o sa inteleaga si biciclistii din Bucuresti ca bicicleta ESTE un mijloc de transport si ca trebuie sa respecte si ei regulile la fel ca ceilalti participanti la trafic, atunci o sa ma alatur si eu grupului de oameni care se plang ca vai, ce rai sunt automobilistii!

    • Irina, ti-ai pus problema ca poate nu e functionala pista de biciclete daca merg biciclistii pe mijlocul drumului? Tendinta autoritatilor este de a muta biciclistii pe trotuar. Asa vedem absurditati gen piste de biciclete prin statii de autobuz, piste de biciclete cu mobilier urban pe ele, piste de biciclete care traverseaza borduri de 20 cm inaltime, piste de biciclete pe langa parcari improvizate pe marginea drumului fara spatii de siguranta pentru deschiderea portierei, piste de biciclete de un metru latime pe trotuare de 1,2 metri latime, etc. Uite aici explicatia pentru circulatul catre mijlocul benzii:

      https://vestepentrubiciclisti.wordpress.com/2010/09/01/10-cazuri-clasice-de-accident/

Leave a Reply



+ 3 = five